باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی رم و اسلاویاپراگ در لیگ اروپا | سردار فرصت خودنمایی در اروپا را هم پیدا می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۹۳۳۸۱
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
تاریخ و ساعت بازی رم و اسلاویاپراگ در لیگ اروپا | سردار فرصت خودنمایی در اروپا را هم پیدا می‌کند؟
تیم‌های آاس رم و اسلاویاپراگ در اولین دور بازی‌های برگشت لیگ اروپا پنجشنبه ۱۸ آبان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور برگشت لیگ اروپا از پنجشنبه ۱۸ آبان با برگزاری ۱۶ بازی در نقاط مختلف اروپا آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین این دیدار‌ها به خصوص برای ایرانیان، تقابل رم و اسلاویاپراگ در جمهوری چک از گروه G است.

اسلاویاپراگ و رم برای برگزاری هفته چهارم لیگ اروپا پنجشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

شاگردان مورینیو در سه بازی نخست خود در لیگ اروپا به پیروزی رسیده و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و شانس اول صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی هستند. اسلاویاپراگ نیز ۲ دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و تنها مقابل رقیب مستقیم خود یعنی رم با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده است.

رم در صورت پیروزی در این دیدار صعود خود به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد و ۲ دیدار آتی شاگردان مورینیو در لیگ اروپا تشریفاتی خواهد بود. در سوی دیگر اسلاویاپراگ نیز در صورت پیروزی می‌تواند در صدر گروه G به رم برسد و برای صدرنشینی در این گروه تا هفته‌های پایانی رقابت کند، اما در صورت شکست برابر رم فرصت صدرنشینی را از دست داده و در ۲ هفته پایانی باید برای صعود از گروهش با رقبایش بجنگد.

چهره ویژه این مسابقه به خصوص برای هواداران در ایران، سردار آزمون، مهاجم جدید رم است. ملی‌پوش کشورمان که در آخرین دیدار رم مقابل لچه در دقیقه ۷۳ به میدان آمد، موفق در دقیقه ۹۱ گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا مانع از شکست رم برابر لچه شود. گلی که باعث شد ورق به سود رمی‌ها برگردد و لوکاکو در دقیقه ۹۴ گل پیروزی‌بخش رم را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو پیروزی را جایگزین شکست برابر لچه کنند.

سردار آزمون که از ابتدا به نظر می‌رسید مهره ثابت نیمکت رم باشد، در اندک دقایقی که مورینیو به او فرصت حضور در زمین داده موثر واقع شده و به غیر از درخششی که مقابل لچه از خود به نمایش گذاشت، در دیدار برابر مونتسا نیز در یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار ظاهر شد.

حالا با وجود خودنمایی سردار آزمون باید منتظر ماند که مورینیو این بار در لیگ اروپا که بازی حساسی نیز پیش‌رو دارد مجددا از ستاره ایرانی تیمش در جریان بازی استفاده خواهد کرد و یا از دیگر مهاجمان باسابقه خود برای شکست اسلاویا بهره خواهد برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->